Zápis jednání z 28.12.2018
Zápis z konání schůzky výboru 28.12.2018
Zasedání výboru se konalo na obvyklém místě, v blízké restauraci Popovická Praha 10, od 18,00 hodin. Operativní důvody- cenové změny ve smlouvách od dodavatelů tepla a svozu odpadu , doručené 21.12., vedly členy výboru k dohodě ke svolání rychlé schůzky před závěrem roku. Z těchto příčin nebyl dodržen slíbený postup včasného informování vlastníků o jednání výboru.
Přítomni : Vladimír K., Tomáš P.; Nepřítomen: Milan B.;
Plánovaný program jednání: 1. Hodnocení 2018, úkoly, smlouvy, plnění, výsledek per rollam;
2. Nové ceny za služby "tepla" a "odpadů"; postup výboru, alternativy;
3. Záležitosti GDPR, základní pravidla mezi SVJ a zpracovatelem os.údajů;
4. Souhrn nedořešených záležitostí:..údajná voda v šachtě výtahu,prohlídky domu, dodržování provozního řádu v garáži, omšelé vyhlášky v domě aj.
5. Usnesení výboru.
Projednávané body:
AD.1:
Rok 2018 proběhl bez neshod mezi vlastníky, výboru i správy objektu. Veškeré informace jsou shrnuty ve zprávách výboru i správce. Výbor je spokojen procentuální účastí na hlasování per rollam i přijetím Usnesení 2018 po neusnášeníschopném Shromáždění. Zveřejnění výsledků o rozhodovaných záležitostech je od 17.12. na webu spoluvlastnici.cz a od dnešního dne i na nástěnce v domě;
AD. 2:
Správce informoval výbor 14.12. o změnách cen Actherm a 21.12. o navýšení cen AVE. Výbor se shodl, že situaci navyšování cen tepla i svozu odpadků v našem objektu nelze účinně čelit, protože není možná alternativa. Dodavatelé těchto služeb mají monopolní pozici, kterou nelze změnit. Obchodní smlouvy budou přesto vráceny, protože obsahují chyby v adrese sídla SVJ;
AD.3:
Zpracovávání osobních údajů při činnostech správy domu bude jistě vyžadovat doplněk k již existující mandátní smlouvě mezi SVJ a správcem pro splnění podmínek z hlediska GDPR. Výbor musí tuto záležitost svižně se správcem dořešit;
AD.4:
Nedořešené věci: výtahová šachta/údajné zjištění vody- viz zápis výboru z 12.9.18, garáž-osvětlení a nedodržování provozního řádu garáží /obdržena i telefonická stížnost/, informační vyhlášky s trvalou platností na dveřích odpadkové místnosti a sklepa stále v omšelém stavu, nezalité v plastu- působí neesteticky, kontroly domu prováděné technikem stále bez písemného vyrozumění výboru;
AD.5:
Usnesení výboru:
1. Do 30. 12. informovat vlastníky o výsledku přijatého Usnesení 2018 z rozhodnutí per rollam v předložených záležitostech po neusnášeníschopném Shromáždění. Pro potřeby hromadného informování vlastníků nespoléhat jen na info správce, ale využít zavedeného emailu SVJ;
2. Schválit dodatek k mandátní smlouvě mezi správcem a SVJ z hlediska zpracovávání údajů;
3. Prověřit stav výtahové šachty a důvody nefunkčního osvětlení v zadní části garáže, obnovit všechny omšelé vyhlášky, viz AD.4 a požádat správce o závazné stanovisko k provádění kontrol objektu, které bylo dohodnuto s jednatelem firmy našeho správce při schůzce výboru dne 28.2.2012.
Zasedání ukončeno v 19,00 hod./28.12.2018
Zapsal V.K.
Podpis: vk